reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erika Škorvagová

Erika Škorvagová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Z denníčka Nevernice Nevernej

Pokušiteľ

Erika Škorvagová

Pokušiteľ

Kino sa nakoniec nekonalo. Keď som dorazila domov, moja malá „copaňa“  ležala v posteli s teplotou a bábikou, ktorú obdarúvala svojim soplíkom. Bábika to tíško znášala, po pravde, čo iné jej zostávalo??? Malý „športovec“ spal u kamaráta, takže to padlo vhod a muž vyváral čaje a zháňal v lekárničke, čo by malej mohol naordinovať. Ďalší skvelý večer predo mnou ...

  • 16. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 510x
  • 15
Ja a Poctivka

Erika Škorvagová

Ja a Poctivka

S Poctivkou sme super kamošky už od strednej. Už vtedy nám riadne „zašibávalo“, čo sa týka chlapov a všetkého, čo bolo s nimi spojené. Nám vlastne zašibávalo dosť často len tak.... z nudy?!?!?Nikdy sme nechýbali na žiadnom školskej večierku, na ktoré som mala ja povolené chodiť, keďže škola mi šla ľavou zadnou a Poctivka sa na ne vždy prepašovalo, tvrdiac, že spí u mňa a tvárime sa, že sa učíme, haha. Čudujem sa, že rodičia tomu verili, ale asi im nič iné nezostávalo, snažili sa ju mať pod drobnohľadom... už asi vtedy tušili, čo je to za „kvítko“ a že jej z „očí nič dobre nekuká“ ;o)

  • 11. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 566x
  • 1
Teší ma, volám sa Nevernica. . .

Erika Škorvagová

Teší ma, volám sa Nevernica. . .

Človek by si pomyslel, že také niečo sa nemôže nikomu „normálnemu“ stať. Som šťastne vydatá, v škôlke, v triede zvanej „ maláci“, mám svoju nezbednú copatú dcérku s krásnymi kukadlami ako svet, ktorú by som nemenila za nič na svete a v tretej triede základnej školy snaživého a nadaného synáčika, ktorého vášňou je basketbal, hoci je maličký ako špendlík, ale zato s nádhernými jamkami na líčkach ako svet. A mimochodom, som neverná... všetkému, čomu verím.

  • 10. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 905x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu