reklama

Básničky pre dlhé chvíľky....

Ak máte radi básničky, tak nakuknite... o živote, o snoch, o láske... o živote ako takom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Chcem žiť napriek sklamaniam, nebudem dohovárať tomu, kto ma sklamal, pretože je na tom horšie ako ja. Veď svet patrí sklamaným a nie tým, čo sklamali.(Síce tento pocit nemám, pretože sklamaný človek sa cíti porazený... a dlho ešte bude)

Takmer každý neskôr uzná, že toho druhého radšej nemal nikdy stretnúť, keď ho nemôže mať navždy.(Svätá pravda!! Ak ľúbite, chceli by ste byť s tým človekom večne, mať ho stále pri sebe a želáte si, aby tie krásne chvíľky nikdy neskončili.... aby to trvalo večne;o) )

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel si mi zniesť modré z neba, chcel si mi kúpiť Zem, chcel si mi z blata upiecť chleba... len zabudol si sa spýtať, čo vlastne skutočne chcem....(Môže sa okomentovať výrokom, že v jednoduchosti je krása?????)

Odpustiť znamená poslať preč to, čo bolo, uvítať to, čo bude a súhlasiť s tým, čo je. /D.Augsburger/(Len keby bolo také jednoduché odpúšťať... a zabudnúť.)

Život je krásny, len ho treba vedieť žiť. A ja chcem žiť tak, aby som nikdy nemusela povedať: „Zastavte, chcem vystúpiť!“(Preto treba žiť pre okamih, ktorý nám život dáva a vychutnávať si to, čo máme, nie to, čo by sme mohli mať... snívanie je krásne, ale realita chutí lepšie...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niektorí ľudia nerobia chyby, pretože sa vôbec nepokúsili robiť niečo, čo stojí za toJ /Goethe/(... a takí svoj život nikdy neprežijú naplno... )

Nikdy nie je láska silnejšie, ako keď cíti, že sa púšťa do niečoho, čo jej prinesie utrpenie. /Rolland/(Zvláštne, že aj napriek tomu to človek riskuje, vystavuje sa tomu, vedome, že raz bude trpieť... ale možno verí, že sa tak nestane... niekde v kútiku srdiečka. )

V láske, tak ako v umení sa nesmie čítať to, čo o tom povedali druhí. Každý musí sám vyjadriť, čo cíti. /Rolland/(Žiadna rada sa asi nedá aplikovať na dva rozdielne vzťahy... preto sa asi každý musíme riadiť sebou samým a hlavne tým, čo nám hovorí srdce....)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Náš život má takú cenu, akým úsilím sme zaň zaplatili.(Niet čo dodať....)

Silu, skúsenosti a odvahu získavaš až vtedy, keď naozaj odoženieš ustráchaný výraz zo svojej tváre... Musíš uskutočniť veci, ktoré sa ti zdajú „neuskutočniteľné“...(... byť odvážny, aj keď máme strach... prekonať samy seba... hoci sa bojíme... pretože ak veríme sile vlastných snov, nič nie je nemožné.... )

Budúcnosť patrí tým, ktorí veria kráse svojich snov...(Snívať je krásne, pretože aj sny sa môžu premeniť v skutočnosť... ak im veríme) 

S tebou a predsa sama

Si pri mne a predsa som sama. Pozeráš mi do očí, ale nevidíš. Počúvaš moje slová, však nerozumieš im. Vnímaš moje dotyky, no nehrejú ťa. Keď v očiach vidíš lesknúť sa mi slzy, ty netrpíš.Si pri mne, a predsa som sama... keď moje srdce nevládze už viac, potom utekám preč, preč z reality do ríše snov a sladkých túžob...Som s tebou a už nie som sama, hladíš mi do očí a vidíš ten plameň. Počúvaš ma a už rozumieš. Pri bozkoch viac už nie si ako kameň, objímaš ma a ľúbiš....Som s tebou a už nie som sama!

Erika Škorvagová

Erika Škorvagová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu